четвер, 11 червня 2009 р.

Винахідник

Відомо, що у вищій школі у процесі вивчення певної дисципліни всі студенти повинні виконати індивідуальне навчально-дослідне завдання (ІНДЗ). Викладач на сочатку видає кожному студенту тему для ІНДЗ і студент має час (майже симестр), для того, щоб добре написати це ІНДЗ.
Я намагаюся дати студентам можливість самим обрати собі тему, можливіть підкоригувати мною запропоновану тему або запропонувати свою у рамках навчальної дисципліни
Так ось. Студентам були видані теми. Вимоги до написання і оформлення пояснені.
Писали...
Прийшов час складати...
Поклали їх на перевірку. Починаю переглядати. Дивлюсь тема "Підготовка учителів у країнах Прибалтики". (Думаю: Оце молодець, по такій складній темі знайшов матеріал. Ну подивимось...).
Дивлюсь. Ну перший пункт взагалі про освіту (ну хай, думаю, треба було ж із чогось починати). Заголовок другого "Підготовка учителів інформатики у Пибалтиці" (так-так). Читаю "Американські вчені відмічають недостатню увагу до питань підготовки учителів інформатики у Прибалтиці та нестачу вчителів у середніх школах" (нехай думаю, знайшов, що американці кажуть підготовку учителів у прибалтиці).
Далі заглиблююся у читання, і дивлюся, щось до печинок знайоме!


Винахідливий студент знайшов статтю, переробив, вставляючи у деяких місцях слово "Прибалтика" та й годі. Посилань на мою статтю не було, вони були взяти зі списку літератури статті.

Найцікавіше було тоді, кол я в нього запитала: "Де ти всяв інформацію?". Він не зміг відповісти і дуже здивувався, коли узнав що то моя стаття, проте все ж таки не зміг її знайти у Інтернеті (шукав довго).
:)

1 коментар: