четвер, 2 червня 2011 р.

По слідах eLearning tools SHOW online

Сьогодні брала участь у заході, що був організований Асоціацією Elearning PRO  -  Elearning tools SHOW online. Він був присвячений продуктам, послугам, інструментам і сервісам для дистанційного навчання.
Програма заходу складалася із багатої кількоті доповідей, розподілених за 5-ма секціями. Захід мав лише онлайн форму, на відміну від інших заходів, у яких я раніше брала участь.
На мою думку організація була на високому рівні, деякі дуже рідкі заминки із звуком і відео, я думаю залежали від потужностей на боці доповідача.



Початок заходу і перші доповіді я запропонувала переглянути і студентам першого курсу нашого університету, у яких у мене мала бути лекція з програмного забезпечення. Для них, на мою думку, це стало корисним, адже вони познайомилися ще з одним пластом програмного забезпечення безпосередньо слухаючи людей, які з ним працюють або розробляли.
Із прослуханих мною доповідей різних секцій мені сподобалося дві:
1. E-комікси (Ю. Балинова).
2. Віртуальний презентер (Б. Долговєсов).
Всі доповіді і їх записи обіцяють викласти на сайті Асоціації Elearning PRO.
Наостанок кілька картинок з доповідей.
З доповіді про е-комікси

З доповіді про CourseLab

З доповіді про TUTO

Немає коментарів:

Дописати коментар