вівторок, 26 березня 2013 р.

Заміна RSS-агрегатора

Кожного дня я читаю новини у Google Reader, де у мене 244 підписки. І як свідчить статистика агрегатора з 23 вересня 2008 року я прочитала 77 253 елементів.
З поширенням соціальних мрееж я не відмовилася від такого читання новин, бо, по-перше, не всі сайти і блоги, які я читаю представляють себе у них, а по-друге, такий спосіб мені видається більш структурованим, системним і зрозумілим.
Функціонал Google Reader мене повністю влаштовував і влаштовує. Кожного дня у мене біля 200 новин як професійної так і розважальної тематики.

У топі прочитаних такі канали

Подписка # Прочитанных % Прочитанных





Через повідомлення про його закриття прийшлося шукати альтернативи. Прочитавши кілька аналітичних статей я зупинилася на сервісі Яндекс.Лента.


Витративши біля 3-х днів на перенесення стрічок у Яндекс я натрапила на статтю "На замену становись! Выбираем лучшую альтернативу Google Reader". Прочитавши її зупинилася на онлай-агрегаторі Pulse.

 Для імпорту записів я зробила такі дії:
1. На головній сторінці прокручуємо колесо прокрутни до низу і натискаємо кнопку Import Feeds.


2. Потім Get Started



3. Система оповістить, яка кількість стрічок була імпортована. Після цього треба натиснути кнопку New pulse user, якщо у вас немає акаунту на Puls.


4. У спливаючому вікні ввести реєстраційні дані.




5. Обрати варіант користування Puls.


6. У разі обирання варіанту Web вас буде спрямовано на веб-інтерфейс Puls.


Зліва виведено категорії, на які Puls сам розділив мої канали. Наприклад, кілька стрічок блогів, що містили назву "інформатика" він згрупував в одну категорію.



Плюси очевидні:
  1. Безкоштовний RSS-рідер
  2.  Перегляд інформаційної стрічки у вигляді журнальних статей і можливість ділитися цікавими публікаціями з іншими користувачами
  3. Розбивка RSS-каналів за категоріями
  4. Вбудований каталог новинних джерел з функцією підписки в один клік
  5. Опції, що дозволяють настроювати шрифти і колірне оформлення стрічок
  6. Можливість перенесення стрічок з Google Reader
  7. Є мобільні додатки для  Android і Apple iOS 

У Pulse досить зареєструватися в будь-якій з програм з обліковим записом Google, і система автоматично проведе копіювання підписок.
Плитковий користувальницький інтерфейс мені не дуже сподобався, але, я думаю, до нього можна звикнути, там паче, що на сенсорному телефоні це не недолік, а плюс.
Один мінус - я не знайшла як змінити назви категорій, що Pulse сформував за замовчуванням.

Далі я спробувала Taptu. Відразу порадував російськомовний інтерфейс.



Виникли проблеми з ініціалізацією акаунту Google - треба було кілька разів це зробити, щоб спрацювало.
І було запропоновано обрати теми, які мене цікавлять.

Я пропустила цей крокі була спрямована на свою головну сторінку, яка виявилася пустою. Я натиснула на кнопку Stream Store, після чого знайшла імпортовані записи з Google Reader.



Натиснувши на кнопочку зі знаком більше я отримала записи з Google Reader у розгорнутому вигляді, які можна переглянути.


або додати до taptu натиском на кнопці +.


 Новинами з taptu можна поділитися у Twitter, Fasebook, Linkedin та надіслати по Email.


У налаштуваннях можна змінити налаштування окремих стрічок.


Найбільшим мінусом taptuє непорозуміння з кирилицею, через що деякі стрічки стають нечитабельними взагалі.

Отже, для веб я залишила у користуванні ЯндексЛенту, а з телефону Pulse, хоча після того як я знайшла спосіб редагування категорій (це можливо лише в телефоні), то можливо з часом він мені більше сподобається. Проте ЯндексЛента ближче за інтерфейсом до Google Reader і поділитися новиною можна у більшій кількості ресурсів.

Немає коментарів:

Дописати коментар