понеділок, 30 грудня 2013 р.

Особисті підсумки 2013 року

У цьому дописі у блог за традицією хочу згадати  події минулого року та підвести його підсумки.
Зустріч нового 2013 року як завжди несла надії і сподівання на краще, всі бажали і хотіли залишити негаразди у минулому році. Новорічна ніч пройшла у колі родини і друзів, свята пройшли і закінчилися робочими буднями.


Цей рік Змії, мій рік. Нажаль на його початку відбулася дуже сумна для мене і нашої родини подія: пішла з життя моя мама, що хворіла на онкологію.
Перший висновок цього року був зроблений такий: треба цінувати життя, моменти, проведені з родиною, бути уважним до свого здоров'я і самопочуття. Життя має бути насичене цікавими і різноманітними подіями, спілкуваннями з друзями, цікавими заняттями, хобі, пошуками нових вражень.

З приходом весни чоловік почав виводити мене із емоційного ступору подорожами.
Ми показали дітям Київ, від якого вони були у захваті.


Потім був Крим: Тайган, Феодосія, водоспад Срібні струмені, Лівадія, Бахчісарай, Балаклава, Севастополь. Просто купа позитивних і яскравих вражень. Я ніколи не думала, що мені по силах буде Великий каньйон і достатньо тривалі походи по горах.

Читаючи у книзі Р. Ароматова "Об'єктний підхід" описи сходжень альпіністів на гірські вершини, я зрозуміла, що хочу також побачити таку картину: на висоті 4 тис км, стоїш на вершині гори, бачиш схід сонця над хмарами...

Висновок другий: краще гір можуть бути лише гори, на яких ти ще не бував. Для серйозних сходжень має бути серйозна фізична підготовка, і цим треба зайнятися.

Яскравою подією минулого року був випускний бал у дитячому садочку молодшої доньки: давно у нашому прагматичному світі я не бачила такого душевного і зворушливого свята. Постаралися і викладачі і діти. Їх вірші, а особливо вальс я ще довго буду згадувати.

Висновок третій: гарне, яскраве, світле і добре у житті таки є :).
Вперше в цьому році мене запросили на опонування дисертації: коли я виступала, то хвилювалася, мабуть, більше ніж дисертант.


Завершили навчальний рік поїздкою у Запоріжжя.

  

Літо почалося з освоєння нового заняття: разом з дітьми я навчилася робити квіти з тканини і атласних стрічок.
  

Дуже багато часу улітку ми провели на морі, яке як рукою змиває усі негаразди, погані думки і настрій.

Наприкінці літа я зробила для себе одне відкриття - я можу займатися спортом і змінювати свою фігуру та самопочуття завдяки здоровому харчуванню та спортивним навантаженням.
Після того, як у першому класі мені заборонили займатися гімнастикою через перенесену хворобу Боткіна, я записала себе у хіляки і на спорті поставила хрест. Дякуючи спілкуванню з Дашею Кареліною, читанням її блогу та постів у соцмережах,  я внесла корективи у свій спосіб харчування і почала займатися спортом, правда це голосно сказано, але "лиха беда начало". За 3-4 місяці не досить інтенсивних навантажень я скинула 4 кг, стала носити одяг на один розмір менше і відчувати себе краще і більш впевнено. Сподіваюсь, що якусь гірську вершину я таки подолаю найближчим часом :).

У цьому році молодша пішла у перший клас. Почався новий виток життя.



На початку нового навчального року відбулася важлива для нашої родини подія, до якої ми йшли 6 років - відбувся захист докторської дисертації чоловіка. Після цього родина спокійно зітхнула...

Висновок четвертий: наше життя, наше майбутнє у наших руках, і лише від нас залежить опустимо ми їх чи ні.

Осінь цього року подарувала нам ще кілька подорожей і гарних вражень.
Запоріжжя


Наприкінці 2013 року черга свят почалася нашими днями народження і корпоративами.

Висновок п'ятий: у життя дійсно є прагнення до смугастості, і добре, коли чорна смуга закінчується білою.

Бажаю всім у наступному році лише білих смуг, чоловікам - мужності, а жінкам - жіночності, і всім-всім яскравих і гарних життєвих вражень.

Немає коментарів:

Дописати коментар