вівторок, 24 березня 2015 р.

Досвід навчання у MOOC

MOOC (з англ. англ. Massive open online course) - масові відкриті онлайн-курси [1],
Читаючи статті і записи В.Н. Кухаренка та Бугайчука К., я зацікавилася темою MOOC.  Тривалий час не могла зайнятися цією цим більш ґрунтовно. У мережі натрапила на повідомлення про перші масові онлайн-курси проекту «Prometheus» від викладачів КНУ ім. Тараса Шевченка, КПІ та Києво-Могилянської академії.
Проект «Prometheus» використовує EdX - безкоштовну інтернет-платформу масових відкритих інтерактивних курсів, розроблену Массачусетським технологічним інститутом і Гарвардським університетом у травні 2012 року [2]. З цією платформою я не була знайома тому я поставила собі за мету на практиці з'ясувати, що таке MOOC.

Я записалася на курс "Основи програмування" (Python). Програма курсу тут.
Лекції подавалися у відео-форматі та додатково був доступний, текстовий матеріал та презентації до лекцій. Лекційний матеріал зрозумілий, лектор подавав його цікаво і з гумором.

Після кожного елементу матеріалу є блок обговорення.
Сподобалась можливість додавання у тестах таких питань, де потрібно на малюнку показати відповідь.
Також для вивчення програмування корисна така функціональність як перевірка коду програми безпосередньо  засобами платформи.

У ході виконання тестових, практичних і модульних завдань можна слідкувати за своїм прогресом, що додає елемент мотивації та стимулює до закінчення курсу.

Слід також наголосити, що спілкування зі слухачами курсу, участь у обговореннях дуже допомагають у навчанні, підштовхують до вирішення завдань та мотивують. Останнє для мене було дуже важливим, адже як викладачу вільного часу на самонавчання катастрофічно не вистачає, а я його багато витрачала на виконання практичних завдань.
З платформою не було важко розібратися. Інтерфейс - зрозумілий, локалізація - українська. Проблеми у мене викликали деякі математичні завдання та Вікіпедія допомогла :). Також не скажу, що легко було отримати достатньо балів для отримання сертифікату. Запитання у мене викликала система нарахування балів за курс, але коли я побачила скільки балів нараховується за екзаменаційне завдання, то питання зникли. Дійсно, як і у ВНЗ більшість балів отримується під час іспиту.
Загалом враження позитивне. Головний висновок такий - для участі у МООС потрібна дуже сильна мотивація і люди, які вас розуміють (моя родина навшпиньках ходила - "Мама вчить Python" :)).
Дякую викладачу Нікіті Павлюченку. Бажаю успіху проекту «Prometheus» !

Немає коментарів:

Дописати коментар