Для слухачів онлайн трансляції була надана програма конференції відповідно до 3-х залів, в яких велися секції. Цікаво, що кожен із залів обслуговувався різними партнерами: Webinar.ru; COMDI і Mind Lab. Це дало змогу оцінити їх можливості. Також у Твітері не досить жваво обговорювалася ця подія за хеш-тегом #meo2011.
19 жовтня
Зранку я намагалася прослухати доповіді з секції "Образовательный контент и технологии в среде e-learning", який обслуговувався Mind Lab.
Але через поганий звук перейшла у інший зал "Охотный ряд 3", де обговорювалися питання надання державних освітніх послуг в електронному вигляді.
Цей зал обслуговувався Webinar.ru, і доречі одна з доповідей була щодо цієї системи.
Згодом трохи послухала доповідачів із залу "Охотный ряд 1-2" (COMDI ), але не почула нічого цікавого і припинила слухати.
познайомилася
- з системою дистанційного навчання DiSpace,
- цікавим сайтом Інституту дистанційного навчання http://ido.nstu.ru та
- сайтом з відео курсами http://teachpro.ru
Цитати:
Щенніков: підготовка одного кваліфікованого тьютора варто $ 10000
Аветисян Д.Д.: Ринок зараз вимагає за 1 годину вивчити Photoshop
Переваги віртуальних лабораторій: функціонал, вартість, розміри, відсутність паперу, безпека, доступ всім і завжди, можливість уніфікації20 жовтня
Наступного дня я почала із залу "Крымский вал", де відбувалося робоча нарада для працівників дошкільних освітніх установ «Інноваційні технології на службі вихователя в дитячому дошкільному навчальному закладі».
Дуже цікаві були доповіді. Ніколи не думала, що так широко можна використовувати ІКТ у дошкільній освіті. Щодо цього цитаті з Твітера:
@pkallinikov
Игры для Тигры. Дети дуют в микрофон на одуванчики для развития речи
Excel - полезная штука для медсестры в детсаду
Портфолио для дошколят. С одной стороны - здорово. С другой - куда катится мир?
Ого, 14 макбуков в детском саду. Хороший спонсор
Интерактивная доска за 400 тыс. руб. в детском саду.
Бах в гомеопатических дозах. Отличная метафора докладчика
На секції "Предоставление государственных образовательных услуг в электронном виде" відбувалася відеоконференція.
На секції "Обеспечение гарантии качества процессов e-learning: подходы, стандарты и методы" розмовляли про стандартизацію програмного забезпечення для e-learning, якості освіти та дистанційних курсів.
Цитати:
За рубежом студенты платят, чтоб учиться, а у нас чтоб не учиться
Работодатели не довольны студентами даже ведущих вузов: бакалавра, который приходит на предприятие, нужно доучивать в режиме e-learning
Не возможно не владеть новыми информационными технологиями приходя к студентам
Хотим победить на рынке надо не существующие требования к качеству соблюдать, а предполагаемыеНа останок ще кілька цікавих цитат з твітеру
@Elenatikh
В США приобретение университетами книг стало рассматриваться нецелевое расходавание госфинансирования
Гипертекст требует очень много оперативной памяти мозга, больше чем есть у человека. И это мешает эффективному восприятию материала
@PROelearning
Запоминается все что вызывает эмоции! Не важно, позитивные или негативные.
Для долгосрочного запоминания требуется построение учебного материала так, чтобы он САМ, а не педагог, связал новый опыт с ранее имеющимся.
У нас одна препод. использует анекдоты для оценки уровня подготовки. Понимает профессиональный анекдот - значит, в теме.
Для контроля знаний нужно использовать не тесты, которые заставляют испытывать стресс, а кейсы.
Лучший способ вложить в мозг мысль и привлечь внимание - не шаблон, а разрыв шаблона и стереотипа
Немає коментарів:
Дописати коментар