середу, 6 січня 2010 р.

Кращий подарунок на Різдво


Кращий в житті подарунок я отримала на Різдво, коли мені було десять. Мій перший набір швів. Я гралася ними, доки з пальців не пішла кров. Тоді я намагалася накласти на пальці шви з цього набору. Тоді я захотіла стати хірургом. Хочу лише сказати, що іноді найкращі подарунки ми отримуємо в дуже несподіваній упаковці. Кожен день ми даруємо людям життя. Це може бути боляче, страшно, але в підсумку, воно було того варте. Завжди. У всіх нас є можливість дарувати. Може, подарунки не такі драматичні, як те, що відбувається в операційній. Може, подарунок - це просто попросити пробачення. Може, подарунок - це зрозуміти точку зору іншої людини. Може, подарунок - це зберегти секрет іншого. Усі вважають, що дарувати подарунки - це радість. Коли радості більше немає, коли дарувати подарунки - вже тягар, тоді треба зупинитися. Але якщо ви схожі на тих, кого я знаю, ви даруєте, поки не стає боляче. А потім даруєте ще.

Серіал "Анатомія Грей"

Немає коментарів:

Дописати коментар