Професор студенту:
- Ну, розкажіть мені, як у цій схемі проходить струм?
Студент у нерішучості, потихеньку і досить невпевнено показує рукою ліворуч:
- Ну, ось сюди ...- і дивиться на викладача.
Професор хитає головою:
- Ні-і ...
Студент, вже впевнено:
-Здавалося Б! .. АЛЕ насправді ...!
середа, 16 листопада 2011 р.
субота, 12 листопада 2011 р.
Треба відвісити копняка
"После того, как учитель передал ученику все, что мог, он должен отпустить его двигаться дальше. А в некоторых случаях – и отвесить пинка, дабы тот не засиживался"
Александр Сорокоумов
Александр Сорокоумов
пʼятниця, 11 листопада 2011 р.
Хмара тегів мого тві-акаунту
Хмара тегів мого тві-акаунту зроблена за допомогою vizify - цікавого інструменту для аналізу вашої тві-спільноти. Авторизувувшись у сервісі через Twitter, можна отримати інфографіку свого Twitterа. Як це виглядає можна подивитись тут.
І ще одна цікавинка - якщо натиснути на рогатку, то тві-пташка вистрілить і полетить на ваші тві-стовпчики :)
І ще одна цікавинка - якщо натиснути на рогатку, то тві-пташка вистрілить і полетить на ваші тві-стовпчики :)
пʼятниця, 28 жовтня 2011 р.
Голота на вигадку хитра
Пара з курсу "Основи Інтернет". Перевіряю результати роботи з Picasa. Студент показує завантажені фотографії, а вони ті самі, що й у студентки, яка працювала за цим же комп'ютером.
Ну, в принципі не проблема. Взяв і завантажив собі ті ж самі фотки, але я вирішила перевірити і прокрутити скрол миші уверх, щоб подивитися дані акаунту.
А він намагається мені цього не дати зробити, поки я вже настирливо не забираю у нього мишу і... бачу звісно не його акаунт!
Як ви думаєте, що я зробила цьому студенту?
понеділок, 24 жовтня 2011 р.
Не копіювати!
Вивчаємо зі студентами HTML. Завдання до лабораторної роботи з прикладами коду в закритому .pdf-документі. Я попереджаю студентів, що копіювати і вставити код в редактор не вийде (документ в захищеному режимі при вставці видає кракозябри).
Одна студентка робить Ctrl+C і Ctrl+V. Знову повторюю - копіювати код не вийде. За нею друга. Знову повторюю - копіювати код не вийде.
і третій... і четвертий..
Після чого я вже починаю помирати зі сміху :)))
Одна студентка робить Ctrl+C і Ctrl+V. Знову повторюю - копіювати код не вийде. За нею друга. Знову повторюю - копіювати код не вийде.
і третій... і четвертий..
Після чого я вже починаю помирати зі сміху :)))
четвер, 20 жовтня 2011 р.
Участь в онлайн трансляції конференції MOSCOW Education Online 2011
V Міжнародна конференція з питань навчання із застосуванням технологій e-learning «MOSCOW Education Online 2011» відбувалася 19-20 жовтня.
Для слухачів онлайн трансляції була надана програма конференції відповідно до 3-х залів, в яких велися секції. Цікаво, що кожен із залів обслуговувався різними партнерами: Webinar.ru; COMDI і Mind Lab. Це дало змогу оцінити їх можливості. Також у Твітері не досить жваво обговорювалася ця подія за хеш-тегом #meo2011.
19 жовтня
Зранку я намагалася прослухати доповіді з секції "Образовательный контент и технологии в среде e-learning", який обслуговувався Mind Lab.
Для слухачів онлайн трансляції була надана програма конференції відповідно до 3-х залів, в яких велися секції. Цікаво, що кожен із залів обслуговувався різними партнерами: Webinar.ru; COMDI і Mind Lab. Це дало змогу оцінити їх можливості. Також у Твітері не досить жваво обговорювалася ця подія за хеш-тегом #meo2011.
19 жовтня
Зранку я намагалася прослухати доповіді з секції "Образовательный контент и технологии в среде e-learning", який обслуговувався Mind Lab.
середа, 19 жовтня 2011 р.
Не навчайтеся, студенти!
Спогади одного колишнього студента:
Джерело
Дивлюся, як студенти вихваляються, хто з них більше нічого не робив і при цьому все здав. Ех… Коли я був студентом, я здавав право одній дуже милій жіночці. Вона була юристом-практиком, і я очікував, що такий спеціаліст буде мене „ганяти” „від” і „до” по всьому конспекту. Вона ж просто глянула на мене і, нічого не запитуючи, поцікавилась:
- Оцінку вам яку ставити?
- Е… П’ять хотілося б.
- Чудово, – сказала вона і почала писати у заліковій книжці.
- А ви що, навіть запитувати нічого не будете? – здивувався я.
Вона на мить відірвалася від заповнення заліковки, уважно глянула на мене і сказала:
- Запам’ятайте, хлопче, що менше ви знаєте, тим більш цінна я, як спеціаліст!
Ця фраза запам’яталась мені на все життя і більше я не страждав дурницями під час занять. А сьогодні самий час мені, вже доценту і одночасно проектувальнику-практику повторити те саме:
- Панове студенти, не навчайтесь, будь-ласка! Намагайтесь якомога більше отримати задарма! Що менше ви будете знати після закінчення вищого навчального закладу, то більшу цінність я матиму на ринку і то більшу плату зможу вимагати за свої послуги.
Джерело
понеділок, 19 вересня 2011 р.
Онлайн генератори банерів
Постала задача створити банер, а багато часу на це витрачати не хотілося. Тому час був витрачений на пошуки онлайн генераторів банерів, зате результат не треба було довго чекати і він виявився більш-менш терпимим.
Крім того, склався досить великий список сервісів, що допомагають швидко створити банери.
1. Bannerfans - дозволяє створити банер будь-якого розміру. Можна перейти на російську мову інтерфейсу. Має велику кількість налаштувань, що дозволяють створити банер як з одним кольором заливання, так і з градієнтом, або можна додати свій фон і далі з ним працювати. Є шрифти, які підтримують кирилицю, широкий вибір кольору фону, тексту, тіні, меж.
Переміщення тексту по банеру працює в режимі Drag'n'Ddrop, тобто можливість переміщати елементи мишкою, що є досить зручним при перетягування написів на банері куди вам завгодно.
Крім того, склався досить великий список сервісів, що допомагають швидко створити банери.
1. Bannerfans - дозволяє створити банер будь-якого розміру. Можна перейти на російську мову інтерфейсу. Має велику кількість налаштувань, що дозволяють створити банер як з одним кольором заливання, так і з градієнтом, або можна додати свій фон і далі з ним працювати. Є шрифти, які підтримують кирилицю, широкий вибір кольору фону, тексту, тіні, меж.
четвер, 15 вересня 2011 р.
Картинка
На днях у приватних повідомленнях читаю:
Пишу:
Та в принципі, будь яка. У чому ж проблема? Виявилося, що зберігається "малюнок" у форматі html, тобто ціла сторінка, а вона його намагалася відкрити програмою для перегляду зображень. Сила, тобто мораль: Ставлячи питання треба знати 50% відповіді на нього
Катерина Петрівна, яка сама нормальна програма для перегляду зображень?
Пишу:
У мене стоїть Windows Live - нормальний
Та в принципі, будь яка. У чому ж проблема? Виявилося, що зберігається "малюнок" у форматі html, тобто ціла сторінка, а вона його намагалася відкрити програмою для перегляду зображень. Сила, тобто мораль: Ставлячи питання треба знати 50% відповіді на нього
вівторок, 30 серпня 2011 р.
Скоро новий навчальний рік
середа, 24 серпня 2011 р.
пʼятниця, 1 липня 2011 р.
Перші враження від Google+
У твітері прочитала, що на одному з сайтів роздають інвайти для доступу до нової соціальної мережі Google+. Отримавши інвайт від Руслана Гілязетдінова і увійшовши за у Google+, зайнялася тесутванням цієї системи.
Таким чином виглядає вітальна сторінка.
Таким чином виглядає вітальна сторінка.
неділя, 12 червня 2011 р.
Небезпечний спам Вконтакті
Щойно з таким цікавим видом спаму зустрілась. Однокласниця прислала посилання на відео, де я віджигаю. Переходжу по гіперпосиланню на відео, зовні ютюб, а адреса інша. Зато коментів моїх друзів з Вконтакту повно. Просить завантажити Флеш-плейер. (дивіться скрін)
Уявляєте мою цікавіть, але ж я не даремно викладач мережних технологій. Ясно, що я цього не зробила і почала дзвонити однокласниці.
Отже, у результаті кількох свідчень (інфо із закритого акаунту студентки і переписка з іншою студенткою) людей, які із цим зустрічались, зроблено висновок, що це -спам. Остерігайтесь цього, особливо якщо ви працюєте з інтернет-оплатами і вам дорогі ваші акаунти у мережах.
Дуже прикро, що це стосується персональних даних у соціальній мережі Вконтакте і наводить мене на думку відмовитися від її послуг.
Прошу Інтернет-спільноту розповсюдити це повідомлення, якщо ви не вважаєте його спамом :)
Уявляєте мою цікавіть, але ж я не даремно викладач мережних технологій. Ясно, що я цього не зробила і почала дзвонити однокласниці.
Отже, у результаті кількох свідчень (інфо із закритого акаунту студентки і переписка з іншою студенткою) людей, які із цим зустрічались, зроблено висновок, що це -спам. Остерігайтесь цього, особливо якщо ви працюєте з інтернет-оплатами і вам дорогі ваші акаунти у мережах.
Дуже прикро, що це стосується персональних даних у соціальній мережі Вконтакте і наводить мене на думку відмовитися від її послуг.
Прошу Інтернет-спільноту розповсюдити це повідомлення, якщо ви не вважаєте його спамом :)
Підписатися на:
Дописи (Atom)