середа, 16 листопада 2011 р.

Але насправді...

Професор студенту:
- Ну, розкажіть мені, як у цій схемі проходить струм?
Студент у нерішучості, потихеньку і досить невпевнено показує рукою ліворуч:
- Ну, ось сюди ...- і дивиться на викладача.
Професор хитає головою:
- Ні-і ...
Студент, вже впевнено:
-Здавалося Б! .. АЛЕ насправді ...!

субота, 12 листопада 2011 р.

Треба відвісити копняка

"После того, как учитель передал ученику все, что мог, он должен отпустить его двигаться дальше. А в некоторых случаях – и отвесить пинка, дабы тот не засиживался"

Александр Сорокоумов

пʼятниця, 11 листопада 2011 р.

Хмара тегів мого тві-акаунту

Хмара тегів мого тві-акаунту зроблена за допомогою vizify - цікавого інструменту для аналізу вашої тві-спільноти. Авторизувувшись у сервісі через Twitter, можна отримати інфографіку свого Twitterа. Як це виглядає можна подивитись тут.
І ще одна цікавинка - якщо натиснути на рогатку, то тві-пташка вистрілить і полетить на ваші тві-стовпчики :)

пʼятниця, 28 жовтня 2011 р.

Голота на вигадку хитра

Пара з курсу "Основи Інтернет". Перевіряю результати роботи з Picasa. Студент показує завантажені фотографії, а вони ті самі, що й у студентки, яка працювала за цим же комп'ютером. Ну, в принципі не проблема. Взяв і завантажив собі ті ж самі фотки, але я вирішила перевірити і прокрутити скрол миші уверх, щоб подивитися дані акаунту. А він намагається мені цього не дати зробити, поки я вже настирливо не забираю у нього мишу і... бачу звісно не його акаунт! Як ви думаєте, що я зробила цьому студенту?

понеділок, 24 жовтня 2011 р.

Не копіювати!

Вивчаємо зі студентами HTML. Завдання до лабораторної роботи з  прикладами коду в закритому .pdf-документі. Я попереджаю студентів, що копіювати і вставити код в редактор не вийде (документ в захищеному режимі при вставці видає кракозябри).
Одна студентка робить Ctrl+C і  Ctrl+V. Знову повторюю - копіювати код не вийде. За нею друга. Знову повторюю - копіювати код не вийде.
 і третій... і четвертий..
Після чого я вже починаю помирати зі сміху :)))

четвер, 20 жовтня 2011 р.

Участь в онлайн трансляції конференції MOSCOW Education Online 2011

V Міжнародна конференція з питань навчання із застосуванням технологій e-learning «MOSCOW Education Online 2011» відбувалася 19-20 жовтня.
 Для слухачів онлайн трансляції була надана програма конференції відповідно до 3-х залів, в яких велися секції. Цікаво, що кожен із залів обслуговувався різними партнерами: Webinar.ru; COMDI і Mind Lab. Це дало змогу оцінити їх можливості. Також у Твітері не досить жваво обговорювалася ця подія за хеш-тегом #meo2011.

 19 жовтня 


Зранку я намагалася прослухати доповіді з секції "Образовательный контент и технологии в среде e-learning", який обслуговувався Mind Lab.

середа, 19 жовтня 2011 р.

Не навчайтеся, студенти!

Спогади одного колишнього студента:
 Дивлюся, як студенти вихваляються, хто з них більше нічого не робив і при цьому все здав. Ех… Коли я був студентом, я здавав право одній дуже милій жіночці. Вона була юристом-практиком, і я очікував, що такий спеціаліст буде мене „ганяти” „від” і „до” по всьому конспекту. Вона ж просто глянула на мене і, нічого не запитуючи, поцікавилась:
- Оцінку вам яку ставити?
- Е… П’ять хотілося б.
- Чудово, – сказала вона і почала писати у заліковій книжці.
- А ви що, навіть запитувати нічого не будете? – здивувався я.
Вона на мить відірвалася від заповнення заліковки, уважно глянула на мене і сказала:
- Запам’ятайте, хлопче, що менше ви знаєте, тим більш цінна я, як спеціаліст!
Ця фраза запам’яталась мені на все життя і більше я не страждав дурницями під час занять. А сьогодні самий час мені, вже доценту і одночасно проектувальнику-практику повторити те саме:
- Панове студенти, не навчайтесь, будь-ласка! Намагайтесь якомога більше отримати задарма! Що менше ви будете знати після закінчення вищого навчального закладу, то більшу цінність я матиму на ринку і то більшу плату зможу вимагати за свої послуги. 

  Джерело

понеділок, 19 вересня 2011 р.

Онлайн генератори банерів

Постала задача створити банер, а багато часу на це витрачати не хотілося. Тому час був витрачений на пошуки онлайн генераторів банерів, зате результат не треба було довго чекати і він виявився більш-менш терпимим.
Крім того, склався досить великий список сервісів, що допомагають швидко створити банери.

1. Bannerfans - дозволяє створити банер будь-якого розміру. Можна перейти на російську мову інтерфейсу. Має велику кількість налаштувань, що дозволяють створити банер як з одним кольором заливання, так і з градієнтом, або можна додати свій фон і далі з ним працювати. Є шрифти, які підтримують кирилицю, широкий вибір кольору фону, тексту, тіні, меж.



Переміщення тексту по банеру працює в режимі Drag'n'Ddrop, тобто можливість переміщати елементи мишкою, що є досить зручним при перетягування написів на банері куди вам завгодно.

четвер, 15 вересня 2011 р.

Картинка

На днях у приватних повідомленнях читаю:

Катерина Петрівна, яка сама нормальна програма для перегляду зображень?

Пишу:

У мене стоїть Windows Live - нормальний

Та в принципі, будь яка. У чому ж проблема? Виявилося, що зберігається "малюнок" у форматі html, тобто ціла сторінка, а вона його намагалася відкрити програмою для перегляду зображень. Сила, тобто мораль: Ставлячи питання треба знати 50% відповіді на нього

вівторок, 30 серпня 2011 р.

Скоро новий навчальний рік

Згадується пісня Софії Ротару "Вот и лето прошло..." Скоро новий навчальний рік. І добре, що цього року є що згадати. Такої відпустки як літом 2011 у мене не було за все моє життя.
На початку літа ми з сім'єю були у Новому світі та Судаці - дивовижні місця.
Стежка Голіцина

пʼятниця, 1 липня 2011 р.

Перші враження від Google+

У твітері прочитала, що на одному з сайтів роздають інвайти для доступу до нової соціальної мережі Google+. Отримавши інвайт від Руслана Гілязетдінова і увійшовши за у Google+, зайнялася тесутванням цієї системи.
Таким чином виглядає вітальна сторінка.

неділя, 12 червня 2011 р.

Небезпечний спам Вконтакті

Щойно з таким цікавим видом спаму зустрілась. Однокласниця прислала посилання на відео, де я віджигаю. Переходжу по гіперпосиланню на відео, зовні ютюб, а адреса інша. Зато коментів моїх друзів з Вконтакту повно. Просить завантажити Флеш-плейер. (дивіться скрін)


Уявляєте мою цікавіть, але ж я не даремно викладач мережних технологій. Ясно, що я цього не зробила і почала дзвонити однокласниці.
Отже, у результаті кількох свідчень (інфо із закритого акаунту студентки і переписка з іншою студенткою) людей, які із цим зустрічались, зроблено висновок, що це -спам. Остерігайтесь цього, особливо якщо ви працюєте з інтернет-оплатами і вам дорогі ваші акаунти у мережах.
Дуже прикро, що це стосується персональних даних у соціальній мережі Вконтакте і наводить мене на думку відмовитися від її послуг.

Прошу Інтернет-спільноту розповсюдити це повідомлення, якщо ви не вважаєте його спамом :)